fredag 31 december 2010

Nyårsafton 2010

Sitter hemma i mysmyxor, valde att inte åka med syster och svåger till Åbo. Vill tänka igenom året. Jag håller på att göra en lista på årets lästa böcker, det blev inte så många som jag trodde. Jag ska också fundera över årets höjdpunkter och dalar, dessa kommer jag inte skirva om här, men det känns som att det behövs ett avslut. Jag har just bakat en bröddeg som ska få jäsa en timme och så får jag goda frallor till mina räkor. Olle ska hem till vänner och äta middag och det känns också bra! Jag mår bra och ser fram emot ett nytt år, inga löften dock!!! Utanför hör jag just en helikopter och det brukar inte båda gott, vi får se.
GOTT NYTT alla kära barn, barnbarn, vänner och läsare.
Kram Signe

2 kommentarer:

saga sa...

gott nytt år på dig också! kul att du bloggar igen! KRAM

Anonym sa...

Tack för igår, ni har vekligen fått en fin lägenhet. Kram Mamma