söndag 13 september 2009

Signe har haft vernissage

Ja nu har jag kommit ut. Visat mina akvareller och en olja, under helgen och också under veckan som kommer på Godsmagasinet i Nynäshamn. Det har varit spännande, att få kommentarer från vänner och bekanta. Vi är sex personer som ställer ut tillsammans. En riktigt fin och professionell utställning tycker jag, trots att vi alla är amatörer, i den bemärkelsen att vi inte räknas till de utbildade konstnärerna, de som arbetar häcken av sig och verkligen gör professionella bilder, bilder som hänger på officiella platser och som ställer ut på många platser i Sverige och som är riktigt, riktigt duktiga. Vi har faktiskt konstnärer i Nynäshamn också. Här en bild från en fin utställningslokal och vår utställning. Ett stort tack till min vän konstnären som hjälpte mig att hänga mina bilder så snyggt och till Maria som gjorde alla mina fina passepartouter.






















Vill du se fler bilder kan du göra det
här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fint ut ! Synd att jag missade detta. Kram från Ingegerd

Den luttrade bibliotekarien sa...

Åh, vad imponerad jag blir. Måste kännas kul att få vara med på en utställning. Önskar att jag vore lite mer konstnärlig.

Anonym sa...

Ingegerd, det kommer kanske!!! fler tillfällen.
Du luttrade, jag tackar och bockar!
Signe