måndag 24 augusti 2009

Torsdag-Fredag-Lördag

=bokkollo på Bommersvik. Här hos Helena kan du läsa en förnämlig recension av våra gemensamma fortbildnings dagar! Idag, på jobbet, fick jag ett samtal från Anna på Bommersvik som ville höra hur vi haft det, en liten efterintervju. Jag sa som det var att vi var helt supernöjda med mat, boende, miljö, personal, konferenslokaler... hon började nästan gråta, trodde inte det var sant! Hon behövde inte ställe en enda fråga, poserlativen/superlativen bara trillade som vattendroppar ur min mun. Jag kommer att återkomma med mer, men har inte haft tid, håller på att skriva på utvärdering och program för dagarna som jag tänker länka till här för er som vill veta allt! Efter en tredjedel läst av Döden löser alla problem av Reginald Hill slutade jag. Den var så tråkig, ingen spänning alls, tyvärr. Döden löser ju faktiskt inte alla problem, inte för de som blir kvar i vilket fall.

Inga kommentarer: