onsdag 8 juli 2009

En dag tilsammans med nästan alla mina barn på Gröna Lund

Vi prickade in absolut rätt dag för en dag på Gröna Lund, fint väder och inte en regndroppe. Min dotter Emelie smugglade in oss via sjukstugan där hon arbetar som sjukvårdare. Viktor min äldste son och hans sambo Mikaela och mina två barnbarn Tilde och Molly, snurrade runt i karuseller och lilla berg och dalbanan "Nyckelpigan". Jag hade glömt att det var så läskigt! Min yngste son Olle med kompisar dök upp några timmar efter oss. Den enda som saknades var Saga, men som lyckligtvis nu sedan ett dygn, är hemma i Kalmar efter en praktiktermin i Melbourne.
Här bilder på min ursnygge och fina son Viktor och hans två döttrar, Tilde den äldre och Molly den yngre. Tyvärr lyckades jag inte fånga Mikaela på bild. Självklart var vi tvugna att låta barnen smaka på sockervadd, ingen höjdare kan jag avslöja. Tack till er för en fin dag att minnas när vintermörkret infinner sig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är inte utan att jag blir lite nostalgisk. Det var några rundor med sönerna på Grönan. Känner atmosfären med lukten av läsk,korv, popcorn och skriken från berg-och dalbanan och annat småläskigt.
Vad trevligt ni ser ut att ha!
Kram Anna Ellen I.