söndag 26 juli 2009

En skön och solig helg

Lördag i Hagaparken med alla mina barn. Min äldsta son Viktor med flickvän och deras två döttrar, mina döttrar med pojkvänner, min tonåring Olle, bror Tomas med fru och inte minst min kära mamma. De som saknades var syter-yster med man och min inofficiella pojkvän. Vi firade min födelsedag och det är en så ovanlig lyx att kunna samla alla. Jag var lycklig och ett stort tack till er alla som fyllde min dag med kärlek och som gjorde den så minnesrik.



Söndag tillsammans med bror Tomas och min bästa svägerska Eva i deras segelbåt. Jag, observera jag, kryssade oss från Waxholm till Bosön på Lidingö, det var så roligt och otroligt, jag kan!!!

3 kommentarer:

Helena sa...

Skickar en grattishälsning i efterskott. Härligt med firande i parken samt segling!

Anonym sa...

Vad härligt att helgen blev så bra! Nästa lördag kan Anna och jag ta hand om dig. Vi hörs!
Kram Ingegerd

Anonym sa...

Helena, tack. Du får en chans till, jag fyller på riktigt den
1:a augusti, men det gick inte att samla ihop en enda nisse den dagen.
Ingegerd, det blir perfekt!
kram
Signe